Gifta sig och byta efternamn till Rybak?

rybak

 

Här för ett tag sedan rådde det BF hemma.
Barnfritt med andra ord.
Så himla fint tänkte mamman och tog sig friheten att ta ett glas vin. Möjligen tre. Eller några fler.

I vanlig ordning surfades det runt på youtube. Var inne på det mesta från Marie Fredrikson till Motörhead.

Någonstans när klockan hade passerat midnatt och innehållet i the magic BiB hade minskat drastiskt började jag kolla på norska versionen av ”Hemma Hos – Alexander Rybak”
Jag måste nog blivit lite kär.
Döm av min förvåning när jag vaknar morgonen efter och minnena av ett låt oss säga väldigt öppet mail kom till mig …

My God! Vad innehöll egentligen den där Boxen?

Mailet – som förövrigt (tack o lov) gick till morderen lät så här:

”Han er Perfekt! Han er ALLT jeg vill ha og har drömt om! 
Jeg må flytte till Aker Brygge! Sanna will love it!

Herregud, så fint det blir! 

Elin Rybak!

Aker Brygge Here I come!”

 

Jodåsåatte – framtidsplanerna är klara. Skall bara ringa Alex först och berätta.

 

6 thoughts on “Gifta sig och byta efternamn till Rybak?

  1. Det här låter väldigt bra!
    Fast personligen önskar jag nog att du hellre blir stenrik och flyttar till
    Hollywood.
    Förvisso att jag gärna hälsar på dig i grannlandet när du blivit fru Rybak,
    men alltså, jag tror jag hellre kommer och hänger med dig i staterna.
    När du gjort dig vän med jetsetet där borta!
    Yepp, då vill jag sitta tillsammans med dig, på din uberfina mansion, dricka
    vin och se ut över omgivningen.

    Hollywood skulle även innebära att du slipper dessa vakande ögon med
    intentioner du inte riktigt gillar.
    Eller rättare sagt, de får gärna iaktta dig, men i din förträfflighet och rikedom så
    är de väl mer som flugskit på rutan.
    Som någon av dina anställda tar hand om åt dig. :)

    Hoppas du blir helt fri från förkylning, och att those shitty days are over.

    Varma kramar från Skellefteå.

    • Efter dina ord låter Hollywood än mer perfekt!
      Jag måste styra upp detta och du skall most definitely komma och dricka vin, strosa runt på min mansion och lära känna Eliten! ;)
      Lita på mig .. hö hö!

      Och den där flugskiten skall jag med egna händer skrubba bort med klorin och arsenik!
      Mummel!

      Så ja… jag laddar helt enkelt nu då – för att bli stenrik och flytta!
      Håll tummarna hörru!
      (och har jag tur kanske Herr Rybak flyttar med) ;)

      Varma kramar i höstrusket!

  2. Hej! Hittade din blogg av en slump och vill bara lägga in ett litet fotavtryck! Fina, roliga texter som gjorde min kväll Har läst kanske en timme i sträck nu. Känner att det krävs en liten uppskattande hälsning från mig till dig! Finns så många skitbloggar där ute nu för tiden. Vill bara säga att din blogg fick mig att le :)

    Kramar!

    • Åh, Tack!
      Nu blev jag lite stum. Av glädje! Tack så hemskt mycket!
      Om du bara visste hur glad man blir av sådana kommentarer! :)

      Stum var det ja – så tack!

      Kram!

  3. Haha ja det kanske är meningen att det ska bli du och Rybak =) Ny grym tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla om produkter värda över 1000 kr =)

Kommentera

