Chocka grannen med lite Nipple!

Just love being the sunkmorsa!

Här i skogen är det ju inte så jäfla noga. Här är det ju inga folk. Knappt. Inga man ser till i alla fall.
Och det är ju på gott och ont. Mest ont förvisso.
Men ibland, de få gånger det sker… då skall man väl skrämma skiten ur dom!

Det plingade på dörren nyss. Man blir lite nervig. Det är ungefär som med posten: ”Jaha, vad är det nu för skit som kommer?”

Springer ner i fleecemysbyxor (Ja, Fleece!) stora, håriga tofflor och en gammal urtvättad tröja.
Svart.
Bra så!

Utanför dörren står grannen och hans son.  Sonen går på Talibanens dagis.
Jomentjenare. Hej!
Tänker inte så mycket på det. Vi är ju i skogen.

Talibanen blir bjuden på Halloweenfest. Åh, så glada vi blir. Både jag och Talibanen.
Blodgryta och kapade fingrar! Blir ju inte bättre än så!

Vi går upp igen. Inser att jädrar så okammad man var. Jaha, jaja… får väl kanske engagera sig i att kamma dom blivande dreadsen lite…Och man ser sig själv i spegeln …..

Och inser att man har ett jäfla HÅL i tröjan …rakt över the NIPPLE.
Fint Elin, FINT!

Ljusbrun Nipple under svart tröja. Syns skitbra. Jag lovar.
Men eh ja, halloweenfest here we come!

Jag och dom andra morsorna. I am gone kick ass.
Med eller utan Nipple. Eh.

Seriöst – Någon måste jävligt snart sponsra mitt klädkonto! Jag behöver verkligen hela kläder!
For real! Funkar inte! Icke!

Oh well… att Talibanen skapar relationer bygger ju helt och hållet på hennes charm och inte sin mammas i alla fall.
Det är ju tydligt!

 

//Notsoveryproudmamaproductions

1408003_239330912880746_582583434_o

7 thoughts on “Chocka grannen med lite Nipple!

    • Haha! Jag är inte Riktigt säker! Och jag tror definitivt inte att grannen tycker det ;)
      (eller så kanske han gjorde det? *host*)
      Besooo!!

  1. he he he :-)

    jag kommer att försöka blogga igen, har ett ämne att skriva om, hoppas att det hjälper mig att fixa det hela, om jag skriver om det måste jag ju fullfölja, eller hur

    KRAM på dig och tösen

  2. Hahahahahahaha!
    Nu gjorde du min morgon!
    Igenkänningen är total!
    Man liksom hajjar till i spegeln och tänker, holy hell, bjöd jag just den som ringde
    på dörren på detta!!!

    • Hahaha. Ja, det var verkligen sådär:
      ”väry förvånad min och ..DID I DO THAAAAT” :D

      Haha! Men ja, jag bjuder på det.. Det blir ju inte roligare än vad man gör sig ;)

Kommentera

