CandyCrushkoma och ångesthögar!

Började spela Candycrush igår. Borde aldrig gjort. Borde inte ens tänkt tanken. Herregud, så dumt. Jag borde vetat att jag skulle bli fast.

Skulle ju bara spela lite. För att slippa engagera mig i disken och allt det där andra tråkiga.
Gick jättebra!

Det gick så bra att jag nu ett och ett halvt dygn senare är på level 40 med klotrunda ögon, huvudvärk och en jävligt jobbig melodi i bakhuvudet.

Smart Elin. Extremt smart!

Fick i alla fall städat i tiominuters intervaller medan jag väntade på mer liv.
Fick till och med varit på promenad. Till brevlådan. Det är säkert 50 meter ditt. 100 m eftersom jag var tvungen att gå tillbaka med.

image

Såhär kan det bli när Talibanen kidnappas av mormor. Väldigt slappt! Och väldigt lite frisk luft!
Jag har åtminstone haft balkomgdörren öppen hela dagen.
That should count for something right?

I övrigt har jag fått fixat ångesthögarna.
Alltså pappershögar. Sorterat. Arkiverat. Slängt. Satt in i permar.
Mailat tråkiga mail och försökt anordna ett par möten.
Inte utan att det känns jäfligt bra nu!
Organisation gör mig lycklig.

Men Nu är det natt. Taliban kommer hem tidigt imorgon. Och tisdagar är som bekant lediga dagar för oss.

Nu skall jag försöka blunda utan att se alla de här så blippande godisbitarna!
My god, detta påminner om de gamla, goda tetristiderna!

Minns Ni?

image

Nacht!

Kommentera

