Höstens höjdpunkt.

image

Det man väntat på hela sommaren är äntligen tillbaka.
Vad jag pratar om?
Greys Anatomy självfallet.

Varje veckas höjdpunkt!

Det är konstigt. Man vet att det -bara- är en serie. Det är inte på riktigt. Påhitt.
Trots detta så är det så verkligt.
Nästan som att man känner dom.
Man känner för dom. Gråter. Skrattar. Räds.

Kanske är det åter igen min förmåga att leva mig så väldigt in i saker?

Jag vet i alla fall en sak.
Greys Anatomy berör!
Jag sitter kvar med en känsla i bröstet länge efteråt.
Det lämnar mig till eftertanke.

Konstigt hur en -påhittad- serie kan göra allt det där med en.
Jag antar dock att det är ett bra betyg.

Är ni lika fanatiska som mig när det kommer till serier?
Vad tittar ni på? Kanske Greys?  :)

Kommentera

