När äggstockarna rycker okontrollerat…

b5

Att det redan är fem år sedan det här kortet togs känns smått overkligt.
Vart har all tid försvunnit? Liten har blivit stor och ja … allt det där.

Känns som nyss att vi sladdade i 200 Km/h genom Göteborgs nattsvarta gator.
Till Östra sjukhuset.

Den där bäbistiden var så himla mysig. Varm, fin och mysig!
Om man bortser från alla promenader dårå… herregud, vad motion man får av kolik letmetellya!

b1

 

Och jaa, det är väl klart att jag vet att jag inte skall skaffa fler barn -nu-.
Men herregud, vad det rycker i äggstockarna. Plenty. Jättemycket!
Tycker var och varannan går med bäbismage eller har små nyfödda vackringar överallt.
Jag är liiite avundsjuk – för återigen – herregud, vad mysigt det är!

 

b4

 

Har ni skådat något mer perfekt?

Talibanen har dessutom lovat att hon inte skall slänga en eventuell bror eller syster från balkongen.
Eller i soptunnan. Jag menar… det lovar bra det här!

Kanske borde man… borde inte.. borde.. skulle kanske… eller inte..

b3

O andra sidan – Såhär tur har man inte två gånger.
Man kan inte uppnå perfektion med Två barn. Det har jag svårt att tro. I alla fall med min tur.
Vi har det bra jag och Talibanen. Skall inte utmana ödet.
Man skall inte ändra ett redan vinnande koncept eller vad man nu säger…

Så ptja … vi lägger väl dom planerna på hyllan dårå…

Tror jag… :)

2 thoughts on “När äggstockarna rycker okontrollerat…

  1. Johooo det kan man visst, serru! Men när mina äggstockar rycker olidligt och hotar med självmord vs murder/suicide så springer jag som faaan åt alla andra håll. Jag menar, jag VET att jag är en bra mamma. Jag VET att hittar jag rätt karl så k a n s k e jag ändrar mig, för vem älskar inte ett varmt, väldoftande litet knyte som ser på en med all världens kärlek i blicken? Men sen ja. ALLT där emellan? Är jag sugen? Vill jag lägga ytterligare grå hår och år på hyllan? Eller är det så att jag med mina knattar är done and done? Jag kommer ha vuxna barn när jag är 43. Eller vid samma ålder två vuxna och en älskad sladdis. Eeeheheh. Du, jag vette faen. Hoppas jag? Nope. Blir jag kär och lycklig med skägget (ta i träää marrafakkaaah) så vore det väl gött bara att få ligga. Typ!
    ÄLSKAR ER! KRAAAAMA Sanna och skriiik hipphipphippppphuuurrrraa från mig. (insert beating heart here*)
    Beso!

    • Först – det här med ”Beso”. Sorry .. är inte tillräckligt Ung (alt. ghetto, tuff, gammal?)
      JAG FÖRSTÅR INTE! Ehehe!

      Skägget skall du väl bara slicka lite på? Det andra trodde jag var mitt? :O (insert väry sad face!)

      Och tillslut – Hurra? För vad? Eller ja..alltså .. hon är ju bäst.. Men hon fyllde år i Juli..Om det nu var det du menade. Haha!

      Och du. Älskarej! :)

Kommentera

