Är det jag som är dum i huvudet?

Alltså…hjälp mig här nu!
Jag är med i en del köp/sälj/byt sidor på facebook. Jättebra! Man kan fynda skitbra och skitbilligt.
Älskar det.
Både bra för plånbok och miljö.

Idag hämtade jag två kassar kläder som jag köpt till Talibanen. Random kläder storlek 110-116.
Mycket var skitfint. Inte slitet. Såg inte ens använt ut. Hurra för det!
MEN … så hittade jag ett par mjukisbyxor. Även dom klanderfria. Jättefina. Rosa till på köpet.
Talibanen kommer älska dom… När dom väl kommer passa. Dom var i storlek 116 .. However …

Såhär ser byxorna ut …

1370673_235299379950566_1983110911_o

 

Snälla säg att jag är dum i huvudet… Men ja, jag tycker faktiskt att det känns lite konstigt att slänga på talibanen ett par byxor som det står ”BULA” på benet på…
Det kanske är bara jag som tänker så?!
Jag vet inte … Men tänk OM det inte bara är jag …så kommer ungen till dagis och personalen börjar undra hur morsan är funtad lixom.
Eh ja, ni fattar!

Seriöst, hur hade ni gjort? Det här känns faktiskt en smula olustigt. På riktigt!

Hilfe!

Kommentera

