Sail away with me honey…

Efter senaste tidens sjukdomar och annat bestämde vi oss för att nog får vara nog!
Nu vill vi åka bort en sväng… Och bort åkte vi. Närmare bestämt till skogen utanför Göteborg. Hem till bästa Ann, Lina och Ronny. Med oss tog vi bästa C och dotra hennes aka Talibanens ena bästis.

Det var mer än ljuvligt att få komma bort lite och bara vara utan vardagens måste ett par dagar.

Det här med att få sitta på en balkong iförd myskläder och morgonrock i morgontimmarnas kyliga minus 4 grader medan frosten fortfarande hade sitt grepp om naturen.
Som att få baka muffins med kidsen … the more the merrier…
Att sedan få gå på picnic med nämnda fika.
Under ovan nämnda punkter så mullrar det dovt i magen av välmående.

Vi gjorde faktiskt inte så mycket dom här dagarna. Vi pratade mest. Skrattade. Åt.
Ungarna var som lyckliga vildar över att äntligen få ses igen.
Vi vuxna med. Eller ja, jag får tala för mig själv. Jag var lycklig över att ses igen!

Jag hoppas att det blir en sväng till innan jul. Skogen på vintern är fint.
Kallt men fint. Det blir bra det!

Tack alla inblandade. Ni är mitt socker!

 

Skogen - september

 

Kommentera

