Min nakna rumpa …?!

sanna

Mamma… Mamma… MAMMA!
Jag har tagit jättemånga kort på din rumpa! Jättenära!
Kom får du titta! Det är jätteroligt!

Med dom orden blev jag väckt imorse. Det sker lite då och då. Samtidigt förbannar jag att jag inte gömt mobilen lite bättre. Att jag inte ändrat lösenord på telefonen och jag önskar djupt och innerligt att Talibanen inte tyckte att det var så vansinnigt kul att fota sin mamma i de mest onaturliga positioner.

Men vaken, det blev jag. Att mer eller mindre se sina egna celluliter dansa samba innan klockan är 8 på morgonen kan ju få vem som helst att studsa upp ur sängen i ren förskräckelse!

Jag kom mig inte riktigt efter chocken. Vaknade inte riktigt till. Så det blev en lugn dag med frugan och alla hundra ungarna våra.
Så lugnt det nu kan vara med hundra ungar som alla stundtals har en släng av varje bokstavskombination du kan hitta!

Pizza mottogs med jubel och glada miner.
Mammorna log mest över att vi besegrat det väldiga ”middagsmonstret” ännu en dag!

Efter ett tag … i säkert lite mer än en minut såg det ut såhär:

1353835_232271280253376_1582715443_o

Som ni säkert förstår så är jag utmattad. Jag var ju tvungen att ligga och hålla min plats där i soffan hela dagen – så inget barn tog den.
Nu är jag trött så in i bomben.

Imorgon väntar äventyr och klockjäfeln ringer redan klockan 07.00.

Och med det säger jag – Nacht!

Kommentera

