Naket?

Det finns många anledningar att gilla hösten.
En av dom är pyjamas … och raggsockar.
Kanske mest raggsockar!

Men att sova i pyjamas.. inlindad i duntäcke .. Sweet lord, så gött det är!
Inget naket här inne …
Ok, kanske ibland dårå… Men raggsockarna behåller jag på!

Hur sover ni? Som gud, skapade Er? Små eskimåer?

Tell me! 

Pyjamasen är på… Duntäcket ligger på all year around och raggisarna har varit på sedan jag kom hem från läkaren imorse.
Nu blir det akut sängläge – tröttma!

raggsocka_22938448

 

…google bild – Dock röstar vi på mer raggsockar åt folket…

5 thoughts on “Naket?

  1. Raggsockar och pyjamas, samt duntäcke, du har då verkligen upplägget för
    mys ser jag!
    Jag kör på delar av det hela. Nämligen duntäcke, mmmmm hur underbart härligt
    är det inte att fluffa ned sig under ett sådant.
    Däremot naken, inget få knyckla sig och streta runt mot kroppen, vilket det lätt
    blir för mig då jag rullar mig en sisådär miljard gånger per natt. :)
    Raggisar, absolut, när isbitarna till fötter vägrar bli varma.
    Hemskt att sova med iskalla fötter. Huvva.

  2. Elin!
    Jag saknar dig. Vart håller du hus gumman?
    Hur går det med besöket för lungorna?
    Liksom, är allt okej med dig, eller befinner du dig i ett mörkt och svart hål?

    Kram från Skellefteå.

    • Men oj! Hej!
      Och tack, snälla ..för att du bryr dig!
      Jag är – ok! Det blev lixom lite mycket.. Det kommer ett blogginlägg ikväll. Jag lovar.
      Besöket för lungorna gick ju sådär.. Noll lungkapacitet.. och tidigt stadium av kol. Så ptja.. tråkigt helt enkelt. Men allt går.. även det.. med lite mediciner och rörelse!
      Mig blir man inte av med så lätt.. men det är jobbigt att aldrig bli frisk.. det skall erkännas!

      Men ack, så glad jag blev för din kommentar! Den värmde i hela själen!
      Tack!
      Stor kram från Skogen i södern.

Kommentera

