Det är ju inte som att man orkar ligga med någon…

worthless

 

Ungefär så känns den här sjukdomen. Worthless. 

Är det bra att duscha? Är det värt det när man är lika svettig och jävlig efteråt? 
Det är ju inte som att man orkar ligga med någon menar jag. 
Orkar ju för fasen inte ens vara nära någon… för då svettas man ihjäl .. eller hostar ihjäl sig för att det blir liite för lite syre… 
Så det kanske inte är så himla nödvändigt det där med dusch? 

Tänkte färga håret med … men tror jag åldrats några år de senaste veckorna och folk kommer oavsett se hur jäfla skitgammal jag är så jag vet inte om det fyller någon funktion?! 
Och jag kommer ju dessutom bli ännu svettigare av att färga håret.

Men det är klart… huvudet kommer ju bli snyggt.. så kanske man inte tänker på att det är tomt inuti … eller möjligtvis fullt av snor och skit.
Och man kanske blir så hänförd att man inte känner den unkna doften av sjukdom och svett… eller ser alla nya rynkor och påsar under ögonen. 

Det kan bli så om jag färgar håret. Det låter som en plan. 
Jag tror vi kör på det! 

Hårfärg för the Win!

Kommentera

