Inte så jäfla kaxig minsann…

1228613_227242360756268_825292175_oSådär ser man ut när man varit sjuk sedan förra söndagen.
Inte så jäfla kaxig att det stör.Alls.
Idag tror jag är första feberfria dagen och det känns skönt!
Att lungorna låter som något en gammal kols patient släpat in är väl en annan femma.
Det går la änna över …

Men så kom urinvägsinfektionen. Håhåjaja. Hej, vad det inte är skönt när det brinner i muttoljanen. Ni kan tänka er?
Jag behöver penicillin som en nyfödd behöver modersmjölk. Pronto!

Det är länge sedan jag såg så vansinnigt mycket fram emot ett besök hos Herr Doktor som nu!

Nu hoppas vi på bättring.
Mormor berättade igår att hon skulle kidnappa liten för kvällen vilket innebär att mamman fick massa fritid… Så ikväll blir det makrillfiske på hög nivå!

Nu skall jag bara lära mig att våga hålla i och av fisken från kroken med!

På återseende mina vänner – från en förhoppningsvis mycket friskare Tant!

 

Kommentera

