I am open to try anything…

Tekniskt sätt så storstädar jag.
Jag flyttar runt på möbler, hoppas att de inte rasar, dammsugar dammråttor modell belgisk kanin och flyttar runt på allt jag inte vet vart det skall ligga…

Kontentan – Ja, det ser värre ut nu än när jag började. Men jag hoppas att det ikväll kommer att lukta både såpa och klorin och att jag kan ligga i soffan med fötterna på bordet och vara nöjd med dagens prestation.
Just nu känns det något långt bort … Go Elin, Go!

Hade förövrigt ett fint samtal med Bäx imorse. Kom underfund med att det är onödigt att duscha innan man går ut i 27 graders värme, att det inte är världens undergång att missa en hockeymatch och sist men inte minst – Har man ont i ryggen så är det bra att sexa lite.
Själv trodde jag att det var därför jag hade ont i ryggen?
But Hey, I´m open to try anything!

Och appropå ont i ryggen så har rövbenet fortfarande inte gett med sig. Jag är trött på det. Jättetrött. Hur lång tid skall det ta? Nu har det gått ett halvår och rövbenet skriker så fort jag ligger på rygg eller sitter en längre stund. Mycket skumt detta!
Här kan ni läsa storyn om det hatade Rövbenet!

Förövrigt – varför sitter jag här som ett jäfla kolli och kollar på Ellen Degeneres? Jag gillar inte ens Ellen.
Allt!

Jag måste göra något – som frukost!
Nu!

4 thoughts on “I am open to try anything…

  1. Hehe, både Ellen och problem med rövbenet! Illa, illa!

    Men renstädat i slutänden, med omvägen med att först skapa lite intressant kaos, det är fina grejer det.

    Kram gumman.

    • Tror du att jag blev klar eller? Nääääe ;))
      Haha. Men vi fortsätter väl imorgon.. eller så :)
      Kram!

Kommentera

