Talibanen meets Celebrity…

vi unt brandeby

…På ”Ingången” år 2008 med Lasse Brandeby…

Sitter och kollar igenom gamla kort på bilddagboken. Hittade detta.
Talibanens första möte med en kändis.
Lasse Brandeby var och hälsade på när jag pluggade in mina gymnasiebetyg.

Talibanen var alltid med i skolan och det var tur att det var en liten grupp elever för mycket fokus hamnade nog på min lilla ängel. Även Lasse´s vill jag minnas den eftermiddagen! Det var en fin tid.

Vi hade ställt ihop massa bord så vi alla kunde sitta runt i kring …
Och mitt på bordet låg LitenSkrothög på massa filtar och joddlade och hade det fint… Hon hade full uppmärksamhet och trivdes som fisken i vattnet…

Så spenderade Liten tiden från att hon var en månad gammal… en gång i veckan. Tills hon började krypa … Då var det inte lika lätt att ha med henne i skolan längre. Men på något vis löste vi det med.. Turades om att passa och att få våran beskärde del av hjälp från läraren.

Allt fungerar bara man vill – vill jag tro i alla fall!
Och mina betyg var strålande.

Idag är jag sugen på att plugga vidare. Måste bara hitta en medelväg med jobb, plugg och barn.

Är NI färdigutbildade? Eller skulle ni vilja plugga mer? 
I sådana fall vad? Och hur?

Kommentera

