Semester del 2 – Mostly in pictures…

Semesterdag 2.
Vaknade hos fina M. Kramades lite till. Spenderade morgonen och åkte till stan.
Efter att jag först virrat omkring som en blind, desorienterad höna! Hej noll lokalsinne!

11

Åkte spårvagn med lurar i öronen och betraktade staden och myste sådär som man gör när man inte längre åker spårvagn så ofta.
Speciellt inte under Gothia Cup (Hilfe!)

Hittade en nuggetsbit i väskan och undrade Hur den kom dit då jag Inte äter nuggets!

13

 

Jag njöt av några timmar i ensamhet i staden och strosade runt. Satt på en uteservering, drack en cola, läste tidningen och rökte för mycket. I timmar. Det är en lyx man inte är ofta förunnat och det skall verkligen tas tillvara på.

Men vännerna kallade och plötsligt var jag på väg till Angered, Hanna och Jenny!
Väl där blev det catching up och återigen inser man hur mycket man saknar människor!
Vi hittade tillslut kraften att klä på oss och bege oss tillbaka in till stan…

15

 

Väl i staden träffade vi Lina och Peter och en mycket lurig man. Han kallade sig Trubadur och berättade hemligheter för Hanna. Som att han hade kommit med i Idol. Jag kan inte riktigt tro honom.

Han sjöng ”Du är det finaste jag vet” och jag skrattade som jag aldrig skrattat. Var tvungen att be om en repris för att få det på film. Detta kommer, komma upp i bloggen inom kort.
Dock blev det en liten annan variant då han förmodligen fick ..eh.. prestationsångest?! Om han nu kände till ordet!

Lina och hanna var på hugget och utförde gymnastiska övningar! Jag är impad! Väry!
Jag är både för tjock och för gammal. Men sånn är ju jag!

1617

 

Sedan blev det kväll och vi skingrades …
Dom åt ett håll … jag åt ett annat …

Och plötsligt – Innan jag visste ordet av det … så var jag här!

18

 
Then came Night … 

Och del tre – den sista delen får ni lite senare!

 

Kommentera

