Lady Dahmers man är Näcken i mina fantasier!

Man vet att man läser för många bloggar när man börjar drömma om de man läser om…

Vanligast förekommande är att jag drömmer om Monas Universum och maken. Oftast gör han henne galen medan jag och Mona styr upp något ännu värre .. Ja, ni kan ju föreställa er!

Men ibland drömmer jag även om Lady Dahmer!
Som häromnatten…

”Jag och Talibanen hade varit på någon resa. Vi kommer till Lady Dahmers recidense som i min dröm var beläget i en skog. En mycket trolsk sådan. Vackert var det.
Jag visste att LD var ute och strövade i skogen men jag och Liten skulle minsann inte hälsa på henne .. Utan på Oskar, LD´s make … för han jobbade som Näcken i bäcken.
Jag minns att jag med fascination berättade detta för Liten.
– Idag älskling skall du få se näcken! 

(Här kan ni läsa om Oskar i hans egen kategori hos LD)

Och ut ur ett hus kom Oskar och Tamlin varpå jag blev alldeles förtvivlad. För han skulle ju jobba .. och vara ..eh .. naken… i bäcken.. och ja, allt det där ..
Jag tror jag vaknade medan jag höll på att förklara för Liten varför även Näcken var tvungen att ha semester .. ”

Ibland undrar jag om man är riktigt frisk… Jag är faktiskt inte helt säker!

Förlåt Lady Dahmer – Jag har egentligen inga heta drömmar om din man. I promise!

oskarOskar aka Näcken – Ni ser att han ser ganska redo ut här va? ;) 

 

Kommentera

