Jag gör det … Imorgon!

summerlove

 

Såhär avslutade vi torsdagskvällen. Grillat i form av färskpotatis, korv och quornfiléer.
Liten blev kall i skuggan och det började sakta dra sig mot natt.
Sommardagis tar på krafterna.

En annan fick äntligen tagit tag i hallen. HH aka HelvetesHallen.
Där jag slänger allt möjligt bröte. Stuvar undan, lägger på hög och tänker att – Jag tar det imorgon!
Det gör jag ju aldrig. Det vet ju jag med.
Idag gjorde jag slag i saken! Städade, skrubbade, skurade, slängde och placerade skidorna i källaren. Jag misstänker att hon inte lär behöva dom just nu!

Skulle stödvila lite på dagen. Vaknade två timmar senare. Vet inte om det är värmen eller något annat som gör det men det var ett akut komaläge som infann sig tidigare. Ett behov av sömn så stort att jag trodde ögonen skulle ramla ur sina hålor.

En del punkter är avprickade på dagens lista men långt ifrån alla. Det är bara att fortsätta och ta nya tag imorgon.

Och snart, snart är det måndag … Och det pirrar förväntansfullt i hela kroppen…♥

Nu tänker jag slänga över en kopp kaffe och sätta mig på balkongen en stund.
Wordfeuda lite – är det bara jag som fortfarande håller på? Inte?
Adda dårå – Hondjur … Om ni vågar! : )
I dare you!

Kommentera

