Från Hundra till Noll…

Från att det var årets viktigaste dag till att det blev en helt vanlig torsdag.
Smäll.
Men jag hade en lycklig dotra igår som njöt till fullo av all uppmärksamhet!

birthday1

 

Presentöppning på morgonen. Klubbgirlang (som hon förvisso inte ville ha för att det är ..eh. . sött?) och nya tröjan på …

Dagisfirande som inte blev av – vilket gör mig så jävla ledsen att jag vill grina ögonen ur mig!
HUR – glömmer man att sjunga för ett barn som fyller år? Det övergår mitt förstånd.
Och det var en hemskt ledsen liten jag hade när hon lade sig.
Så dagens välriktade hästspark går till dagispersonalen!

På eftermiddagen firade vi hos mormor. Mormor slog på stort och det blev både pool och cykel. Jodå, man får skämma bort sina barnbarn heter det. Man blir ju bara fem år en gång.
Sedan fick dotra förvisso en pool av mig med att ha här hemma i trädgården. Modell mindre. Jag tycker det är helt ok!

Birthday2

 

Någon somnade ovaggad igår med nya fina minnen och på söndag blir det ett lite familjekalas för att avsluta med dagiskalas i Augusti när det ordinarie dagiset är igång igen.

Back to reallity – A house to clean and phonecalls to make!

Kommentera

