Babysteps…

monday

 

Och precis efter att jag lastat in bilden började solen skina. Och jag öppnade balkongdörren och fågelkvittret trängde in i hemmet.
Oh well, det lättade lite på det mindre bra morgonhumöret, det gjorde det!

I övrigt var det en fin kväll som gjorde att man satt uppe lite för länge …
(Vad är det egentligen med det där femårssyndromet – Jag vill inte gå och lägga miiiig -.när man vet hur jäfla trött man blir dagen efter?)
Men det var en sådan där mysig sommarnatt som man bara vill sitta och titta utöver …
Nåväl … vi lägger oss tidigare idag! Typ så!

Och så skall vi inte prata om blödarsjukan. From hell. Är nästan döende.
Febrig, illamående, svälld och in pain. Lots of pain! Sweet lord vad jag stundtals önskar jag var kille. Det här är -inte- skoj. Alls!
Känslan kan liknas vid att vilja kräkas upp inälvorna medan övriga inre organ sväller och värken går ungefär ner till knäna.
Janejmenungefärså. Gud, så gött med måndag mina vänner!

Nu är det dags för möte. Framtidsmöte. För att se hur resten av sommaren kan se ut. Kanske innebär det förändring, kanske inte. Allt jag vet är att vi i vanlig ordning kör babysteps.

Allt handlar om Babysteps!

Dock – en tumme eller tre vore inte fel. Jag lovar!
Eller rediga painkillers. Ni väljer!

Och med det önskar jag Eder alla en riktigt fin måndag! ;)

Kommentera

