Amen to that…

Som de flesta nog inte kunnat undgå att missa lider jag av grov åldersnojja. Bigtime sådär.
Eller ja, gjorde – är nog mer den korrekta termen.

Jag bryr mig inte ens hälften så mycket längre.
Jag blev trettio och var tvungen att Acceptera faktum. Insåg att jag inte kunde ändra på det.
Ja, jag borde förstår det innan men förnekelse mina vänner… Det är en härlig ting!

Jag är trettio. No more, no less. Bara att göra det bästa utav det.  Skynda sig att leva lite till.

DOCK – är jag inte mer än människa att bli så in i bomben egoboostad när -detta- sker på bussen idag!

Kommentarer som att han vart halvblind, trött och överarbetad undanbedes å det vänligaste!

Tack busschauffören! Skall vi gifta oss?

image

Kommentera

