Och jag blir lite rörd…

Det finns människor som är väldigt snälla, som jag och Talibanen har att tacka för mycket.
En av de är numera hyresvärden.

På hans tomt har det stått en stor studsmatta. En sådan som Talibanen länge dreglat över. En sådan som alla ungar dreglar över förvisso. Studsmatta är skitkul. En värd investering och det gör guld för att få ur lite energi ur en studsig liten kropp!
Skall erkännas att även mamman hade velat ha en… grym träning kan jag tro minsann!

Nåväl … när vi kom ut igår förmiddags stod studsmattan bredvid gungan som de oxå skänkt till oss. Innan jag visste ordet av det stod Fru Hyresvärd där och berättade att den numera var helt till vårat eller varje fall Talibanens förfogande.
Hoppa bäst ni vill och orkar!

”Vi tänkte hon kanske gillade att studsa studsmatta …”

Och jag blir lite rörd. över människors vänlighet och generositet. Vi skall inte prata om ungens totala lycka … Jag låter bilderna tala för sig själva istället…

HOPP11

Kläder och skor åkte av i en fart och det studsades för fullt. Min älskade lilla goding.
Ibland blir jag alldeles matt av all den där kärleken som härjar runt i kroppen på mig till den där lilla varelsen…

Och man kan säga att även den lilla blev matt efter ett tag … på ett bra vis :)

Nu ser vi fram emot sommaren ännu mer – bland annat på studsmattan! :)
Tack snälla Hyresvärd för att du så generöst delar med dig till oss! Vi är hemskt tacksamma minsann!!

Hopp12

6 thoughts on “Och jag blir lite rörd…

Kommentera

