Källaren Af Horror

Skogen vs BetongGhettot
0-1

Kalla mig en fjant. Be my guest. Jag ÄR en fjant när det kommer till vissa saker. Såsom kryp. Spindlar, maskar, grodor, ormar… you name it.

Jag skriker tjejskrik, blir tårögd och får en vansinnig lust att kräkas och svimma samtidigt.
Jag klarar det inte. Jag tycker det är hemskt och avskyvärt. H.E.M.S.K.T!

Döm av min förvåning när jag knatade ner i Källaren Af Horror igår för att kolla om jag hittade en vattenbrytare till trädgårdsslangen…
Jag fann vatten … och jag fann denna…

spider

 

Lyckospindel, Husspindel, Hitler – Kalla den vad ni vill!
Själv får jag andöd och blir skakig!

Hur är Erat förhållande till dessa monster? 
Tror ni de bringar lycka? Är det ok att döda dom?

take me hoooome countryroaaaaads…. 

4 thoughts on “Källaren Af Horror

  1. Men fyyy!! Har sån sjuk spindelfobi att jag fick en stor klump i magen och blev skakig av din bild :O Hade likadana i källaren när jag bodde hemma, så där kände jag mig konstant iakttagen. Inte kul alls :( I övrigt har du en fin blogg! :)

Kommentera

