Kanske fisa sig lite med?

Såhär ser det ut utanför mitt hus just nu … Då skall vi inte prata om hur högt det Låter utanför mitt hus!
Jag försöker dölja oväsenet med att spela detta för dom!

Bygg3

Gå HEM!

Så mycket för friden och lugnet i skogen. Gött som dom säger. Från 7 på morgonen till 18 på kvällen. Jag vet inte hur länge de hållt på nu men det är några veckor. Jag är less. Skitless. Inte för att jag är så mycket hemma. Men när jag väl är hemma vore det fint att kunna runt i trädgården utan hörselkåpor. Typ.

Bla bla … det blir bra när det är klart. Jodåmenvisst, det är klart – men just nu vill jag kunna gå halvnaken i trädgården och lyssna på… på… fåglar.. och Inte traktorer och sprängning!

Men what the heck … om man skulle klä av sig HELNAKEN och sprada ut med sina volanger och allt vad fasen det innebär och endast hörlurar som stänger skiten ute?
Undrar om dom kanske inte sticker då?

Vad tror Ni? Worth a shot? Shot ja? Kanske fisa sig lite med?

We got plan´s baby!

 

One thought on “Kanske fisa sig lite med?

  1. Ping: Innan timmen är slagen… | It´s all about us!

Kommentera

