One Direction Hysterin…

Oj oj … Det är mycket nu.
Justin Bieber och One Direction. Sistnämda vars jag helt hade missat. Det var ju det här med åldern och allt det där ni vet.
Talibanen är fortfarande nöjd med det (mesta) som mamman spelar… Oftast!

Men som några av er vet har jag ju en liten förkärlek för Idol, Så skall det låta och alla de här musikprogrammen…
Så till min stora, stora förtjusning hittade jag för ett tag sedan Steffen Iversen.
Oh my what a man!
Vore det inte för att jag helst vill kunna räkna revben och dra fingrarna genom nämndes hår kunde ett giftermål varit aktuellt…(okok, I did mistakes. ´nough said!)

Han entrade Idol med denna tolkningen av Josh Turner´s – You´r man.

Han levererade så stenhårt. Gåshud. Leende från öra till öra.
Berörd.

Jag fortsatte kolla runt efter andra klipp med denna fantastiska röst och hittade denna.
En låt av One Direction. Vad visste jag om att de var ett klämkäckt boyband alá nutiden.
Jag var tvungen att att kolla upp det på youtube.
Kan med handen på hjärtat säga att ”One Direction” är väl … sött. Men inte min cup och tea…
Men om ni lyssnar på Detta så kanske ni fattar vad jag menar …

Jag gillar helt enkelt denna sidan av One Direction bättre!
Så ptja, jag känner att jag hänger med dagens ungdom här. Det gör jag!

Men min röst – Odelat – Går till Steffen Iversen!

//TantHondjuret

Kommentera

