Singing the sunday blues …?

Helgen5

 

40 minuter kvar till måndag. Det känns ok. Det har varit en fin helg.
Släkt och familjehäng.
Lunch och glass i hamnen. Muffinsbak. Körkortsteori. Släktfika. Lekplatslek.

Och innan man hann att dra andan och börja tänka om så var det plötsligt över.
Come and go – Tack och välkommen åter.

Det är bara 5 dagar kvar tills fredag nu!

Fast det är klart. Jag gillar mitt jobb. Mycket.
På onsdag är det röd dag. Röd dag innebär ledigt för oss. Vi gillar ledigt oxå.

Och snart blir det en minisemester till Göteborg för mig och Talibanen. Åker på Torsdag.
Längtar som en gnu.
Packa lätt, åka smidigt. Träffa vänner. Leva. Andas Ghettoluft och avgasar. Man behöver balansera all den här havsluften. Så är det.

Det är en bra vecka att se fram emot.
Is i magen och kärlek i hjärtat.

Det går bra nu!

 

One thought on “Singing the sunday blues …?

  1. Läckert gröna muffins! De ser iaf gröna ut på bilden =)
    Minisemester i Göteborg är ju inte fel!
    Jag skulle gära bo mer utåt landet som vi gjorde förr. Fast det är klart just i lördags kväll var det kanske inte det jag längtade mest efter.
    Var skiträdd.
    Ha en fin måndag

Kommentera

