Rövbenet – Del två

Lördagkväll. Kaffekväll. Grinkväll. Bitterkväll.
GnällKjell.
Jovars.

Rövbenet. Det gör fortfarande sketont när jag sitter lite längre stunder.
Vi snackar Ont.
Vi kan även snacka om att det är 2½ månad sedan idioten orsakade skiten.
Vi kan snacka om hur fort rövben läker.
Jag kan säga såhär … Det tar längre tid än 2½ månad.

Storyn om Rövbenet för Er som missade så hittar ni den Här.

I övrigt har jag teori som behöver pluggas. (Ja, jag vet att jag säger det varje kväll. Jag vet att jag faktiskt måste öppna rätt program och stänga ner det där satans farmville. Jag vet det!)
Jag har en säng utan sängkläder. Nada Zero. Måste bädda rent. Eller skall man lägga lite filtar över och låtsas som ingenting och ta det imorgon?

Mina ögon har litervis med vad som känns som syra i sig. Jag gissar på trötthet vs pollen. Most Lovely Combination.
I loose [Insert random creepy voice]

Men annars är det ju jättefint. J.Ä.T.T.E.F.I.N.T!

Farmville ner. Ögonlock upp. Säng – fix.
Gaffel i ögat. Feels like a thrill!

Just ja, nämnde jag att jag är genomfrusen in till benmärgen med?
Inte det. Nej, men då vet ni!

För att avsluta bjuder vi på Lite backside ( hö hö hö) info till Er trogna … :
Jag kunde ta mig fasen nästan fisa halva refrängen till ”Sooommar, soooommar och sol… Havet och vinden … och doft av kaprifoool” imorse.
Frugan är imponerad och tror jag kommer nå långt!
Innan ni frågar – JA, det luktade Hallon och blomsterängsblommor!

Godnatt!

 

2 thoughts on “Rövbenet – Del två

Kommentera

