Last one…

Scape1

Morgonens Facebookstatus:

”Den när man i Zombiemode hör skrikande wake up -larm och efter en minut av panik och hörselskador lyckas stänga av… 
Snubblar in i köket…går igenom den sedvanliga morgonångesten (som kan ta livet av e n elefant) Och ser att klockan bara är tio i fem. 

Hallefuckingluljah tänkte jag! Jag kan sova en timme till!! 
Det är för bra för att vara sant.. 

Och minsann – det var det … Har ju inte ställt om klockjäveln till sommartid! 

BITTER!”

Jennifer skrev häromdagen att hennes ”sur-rynka” blev större när hon var tvungen att gå upp halv sju – Jag är benägen att hålla med… Min går numera hand i hand med rövspringan! 
Gud, så gott det är med morgon! 

Dags att klä på trött taliban och försöka få i sig en kopp kaffe. Fixa tofsar (helst utan en skriksymfoni) Och ta ett litet byxbråk. I störtregn struntar vi faktiskt i klänning! 
Det är ungefär lika spännande varje morgon. Tur vi blir glada igen fort så vi hinner ha de där två minuterna med gos innan vi springer och dagen är startad. 
Idag är vi borta i 12 timmar så det blir en lång dag! 

Själv skall jag spendera morgonen med sista dubbellektionen på körskolan. Sedan är det inga fler lektioner. 
Eller ja, det är Halkan, Teori och Uppkörning kvar. Sedan… går det som det går. 

NU däremot – Taliban – Körskola – Jobb – Hem – Så hörs vi igen! 

Jag och sur-rynkan tackar för oss och önskar Er en fin dag! 

2 thoughts on “Last one…

    • Det här med att flytta på stolen, klättra upp, ändra, klättra ner för att sedan ställa tillbaka stolen.
      Projekt du vet! ;)

Kommentera

