Mental Breake – I love you!

spring is here

 

Det har funnits tid till lite avslappning de två senaste dagarna.
Jag har haft ett par timmar på mig innan jag har varit tvungen att springa till bussen hem.
De timmarna har spenderats väl!

Strömstad hamn. Gitarrer och fina människor. Den ena dagen fick jag ha frugan vid min sida. Det blir på något vis inte bättre än så.
Det där lugnet som havet och gitarrliret ger… det är obeskrivligt.

Kroppen fylls av något man så sällan känner. Äkta, genuin, avslappnad glädje.
Av att bara få sitta. Bara få vara. Inte behöva något alls. Att bara få lyssna.
Det är något speciellt med det där.

Att få vara – kravlöst. Det sker inte så ofta och man skall passa på att njuta till max de dagar när tillfälle ges!

Jag ser fram emot många, många sådana dagar i sommar!

Så tack, Ewa och andra inblandade, det har varit extremt fint! ♥

Kommentera

