Bästa kapet på länge …

Jag är nog inte unik – men jag älskar Tradera. Även fast jag kan tycka att det kanske var lite bättre förr. O andra sidan var heller inte utbudet lika stort.
Jag är en av de som kan sitta en helkväll och menlöst slösurfa sida efter sida med saker jag verkligen, verkligen vill ha … Men kanske inte egentligen behöver. Eller har råd med för den delen…

Men så en kväll sade det bara klick. Love at first sight.
Talibanen är ju lite mörkrädd och jag visste instinktivt att detta måtte vara lösningen på våra problem …

Oh sweet love … Jag hittade en skölpadda! Den mest perfekta skölpaddan!
Titta själva …

turtle

 

…Klicka på bilden för att komma till auktionen…

Den lyser upp hela talibanens rum med den finaste stjärnhimmel. Det är så himla, himla fint.
Ett hårt skal med stjärnor i och under är den alldeles mjuk och god.
Automatisk avstängning efter 45 minuter. Så man behöver inte tänka på att batterierna går åt skogen.
Det är tre lägen på våran: Blått, Grönt och gult eller ett fjärde där den switchar mellan de olika färgerna. Magical!

Behöver jag säga att talibanen oxå blev kär? Direkt.

Så har ni barn som behöver en nattlampa/gosedjur – Buy it. Billigt och värt every penny!!

(nu skall jag bara komma underfund med hur Jag skall kunna rättfärdiga för mig själv att jag oxå behöver en i mitt sovrum!)

2 thoughts on “Bästa kapet på länge …

    • Men Ååh! Så dumt! Någon här du kan föra över pengar till kanske? Som kanske kan skicka till dig eller ta med?

Kommentera

