We are back again…

Det sedvanliga kvällsinlägget. Det var några dagar sedan.
Jag har helt enkelt inte hunnit med.

Det börjar bli sent och jag borde egentligen hitta en plats att hänga de nytvättade sängkläderna på …men inser att jag bara har en dörr man kan hänga på …och ett skåp. Ja herregud, vilket dilemma… Så jag låter de bli liggande och tvättar om de imorgon.
Hoppas att jag har flera dörrar att hänga på då!

Vi har haft långväga besök från Norvegia under tiden jag inte varit här.
By bus and boat he travelled …
Det blev ett väldigt trevligt dygn. Det är alltid kul att träffa människor man pratat med på nätet under en lång period!
Vi fick pratat massor, strosat runt på Nordby, druckit massa kaffe och ätit smuliga, halvtorra baguetter i soffan med en spexig dotter i fokus.

Lunneviken1

…musik och chill nere vid havet vid Lunneviken innan vi hämtade liten på dagis…

Inte nog med detta så har vi även hunnit att fira min älskade Fru, min bästa vän, min bättre hälft och kvinnan som får mig att överleva vardagen. Om och om igen!
Så grattis VackerC igen – Tack för att jag får dela åren med dig! ♥

vacker11

Så hade vi ju den röven dårå … Sprickan i rövbenet. Jäfligt ont. Jäfligt mycket sittande, bilåkande och annat de senaste dagarna. Så nu blir det mag-läge i vad som förhoppningsvis blir väldigt många timmar!
Vem visste att ett trasigt rövben kunde göra såhär ont? Inte jag inte minsann!

Jag och Röven säger godnatt helt enkelt och hoppas på sol och fint väder imorgon!

Kommentera

