Raclette – The new lover…

Ibland är det bra att fylla år. Man får presenter. Jag skulle ljuga om jag sade att jag inte gillade presenter!
Har fått flera fina i år faktiskt.. och jag tackar ödmjukast!

Om man bortser från byxorna jag fick är nog denna den jag kommer använda mig av flitigast.
Oh, such love. Oh, vilka möjligheter!

raqlette 1

 

Raclette. Totalt fantastisk.
Möjligheterna är oändliga. Fisk, kött, kyckling, grönsaker, parmaskinka, räkor.. you name it!
Inne, ute, ensam eller till fler!

Jag och dotra invigde den idag. Lightvarianten av utbud.
Ost, kött, bacon och korv.
Jag skämtar inte när jag säger att jag är obeskrivligt mätt och belåten!

Det går snabbt att tillaga och är lätt att rengöra.
Har man lite av varje hemma blir det dessutom billig mat med.

Den får många plus av mig denna apparat … Och har ni inte testat så gör det om ni får möjlighet!

raqlette 2Och så här såg det ut hemma hos oss ikväll …

Amen!

Kommentera

