Och de firade i dagarna tre…

ec1

Och de firade i dagarna tre …. 

Eller kanske inte tre … Men i alla fall en hel kväll och en natt. Och det var – precis som jag trodde det skulle bli – alldeles, alldeles underbart!

Fina vänner mötte upp på stationen innan vi åkte ”hem” till C och Ghettot.
Mitt älskade Ghetto.

Lite spel, lite drinkar, lite dans och en massa skratt senare var vi några som lämnade Ghettot för att göra stan osäkert. Närmare bestämt Rockbaren.
Halleluja, How I missed you! 

Träffade gamla vänner och hittade i vanlig ordning ett par nya vänner. Som sig bör när man är ute. Ölen och kärleken flödade och fyllde våra blodomlopp och det blev ungefär alldeles perfekt.

Sedan undrar jag dock varför dom tagit bort låset på herrarnas killtoalett? 
(Ja, Jag vägrar stå i kö på tjejtoaletten!)
ec2…Några av de fantastiska människor jag äntligen fick tillfälle att kramas med…

Lite innan stängning bestämde vi oss för att säga tack för den här gången. Vi åkte gemensamt hem till en av ovanstående och bänkade ner oss i soffor och sängar och pratade tills natten blev morgon.

Morgonen kom med blå himmel och vi spenderade det mesta av den under en fläkt i ett kök. Någon åt varmkorv medan andra drack den sista folkölen.
Själv drack jag fanta och tackade gudarna för att jag tog det lugnt på kvällen och faktiskt mådde fint innan jag skulle ut i kylan och bege mig på hemväg igen.

Fick sällskap till centralen av en varm hand och det var fint.
Åter mot skogen och älskade ungen!

Jag tackar Vänner och Göteborg för en fantastisk kväll och säger att vi ses snart igen! 

Kommentera

