Vart går färden?

moi

 

Igår – vi hade i alla fall tur med vädret!

Fredag. 
Vissa laddar för helg, andra laddar för jobb. Jag gör det sistnämnda. Dock med en tidig dag. Slutar redan vid fem och då får vi se vart färden bringar mig.
Är man lika vaken som igår kväll så kan lika väl gå och lägga mig i närmsta buske. Hade sovit mig igenom kriser och bomber. For sure!

Somnade halv tio. Som ett slakt med boken i ansiktet. Vaknade två timmar senare och förflyttade kadavret till sängen och sov lite till.
Man skulle inte kalla mig för pigg kanske … men heller inte döende. Och det är ju skönt!

Sedan har jag en del funderingar om folk och deras shoppingvanor. Om maten de handlar. Hur deras tankar går. Men vi skall ta mer om det senare.
Nu har jag en talibanen som jag måste bråka lite med … Mamma är ju sämst i världen som väcker henne mitt i natten. Igen.
Thank god, att det går över fort!

Och packa. Just det. Packa.
Vem fasen är kapabel att packa klockan sex på morgonen?
Ja, det här kommer ju bli spännande!

Varför inte göra igår det man är för förvirrad att göra idag?

-sigh-

Ha en fin helg vänner!

Kommentera

