Årets Julklapp…

Jag har den turen att jag (nästan) alltid får julklappar som faller i smaken.
Sådana där som man både behöver OCH blir glad av … Eller kanske oftast – blir glad av.
I år fick jag bara den förstnämde sorten: Sådana man både behöver och blir glad av…

En vacker kofta. Skor. Presentkort på skor. Prydnadsaker, pengar … m.m

Men ja, jag favoriserar och säger att denna – är min favorit.

A touch of luxury sådär …

dolce gustoVattenballongen följde bara med på bilden… Det är ju så när man springer och hämtar vatten hit och dit!
Hej ljuva livet på landet! ♥

Meeen, vi har ju i alla fall tv – guud, så skönt!

Eran finaste julklapp om man nu skall kategorisera? Vad blev ni mest glada för?

3 thoughts on “Årets Julklapp…

  1. synd bara att kaffet är så jäkla dyrt till de där maskinerna. jag har en Tassimo, en väldigt trevlig liten maskin på köksbänken.

    har läst ifatt men kommenterar inte allt
    KRAM och gott nytt år till mina favorittjejer i strömstad

    • Ja, dyrt är det. Som S*tan… men kanske därav blir det oxå lite mer lyxigt! :)
      Jag dricker det oftast bara på morgonen.. för att få en fin start på dagen lite …
      Hade ju en tassimo innan och den var verkligen guld!! Har du testat frukt teet? Typ alá forest fruit till den? Guddomligt gott! :)

      Och du… du Måste inte alltid kommentera.. även fast jag såklart alltid blir glad :)

      KRAM till finaste fina DU … Måtte ditt 2013 bli fantastiskt med massa nya möjligheter!

      • jag har inte testat te i den, trodde inte det skulle bli skillnad mot att brygga eget. Finns kanhända lapsang souchong i kapsel?
        Jag önskar dig ett fantastiskt 2013
        vi är bäst, vi som kämpar i motvind och gör det bra.
        kram

Kommentera

