Den saknade bakgården…

Första passet av veckans sex är klar.
10,5 timmar senare är man ganska mör.
Undrar lite om det inte finns mat i Norge då halva Norges befolkning tycks passerat min kassa idag.
Pust.

På väldigt många, jag skulle nästan vilka säga alla sätt så är min nuvarande butik super.
Det är bra människor, ett upplägg som funkar och det finns tillräckligt med personal…
Men, jag saknar stammisarna. Jättemycket!

Jag saknar vännerna som kom förbi och snackade lite skit då och då.
Jag saknar…tro det eller ej…att stå på lastbryggan med J och dricka morgonkaffe.
Och kanske mest saknar jag den gamla förvirrade gubben!
Han som kom med strömstadtidningen och berättade om sina två gamla förvirrade systrar… :)
Jag hoppas han håller humöret uppe och att han kanske hittat någon annan att ge strömstadtidningen till!

Mitt älskade ghetto…

Men Så småningom om kanske man hittar stammisar även här. En vän liknande J att dricka morgonkaffet med och kanske nästa vecka att det ligger en låda skor med siffrorna 38-39 på.

Imorgon kör vi 11-20. Men först skall det ringas myndigheter, bokas möten, lämnas på dagis och gå en långpromenad!

Jag skall fan få det här livet på rätsida igen om jag så skall kämpa mig blodig!

Den saknade bakgården…

And these feet is about to kick some serious shit!

Kommentera

