Tystnad upphör!

Några dagars tystnad har det varit här.
Jag har passat på att göra lite annat. Som att jobba.
En sen fredag och en ganska tidig lördag.
In i mellan spenderade jag tid med den där fina och pratade bort natten …

Det resulterade i en trött kväll igår. 90 minuter i telefonen och en halvsovande Elin. Klockan 23 var ljuset släckt och sömnen var i huset.
Verkligen behövligt!

Idag kommer älskade vännen från Karlstad. Jag vet inte vad jag skall säga mer än att hon är magisk och att hon har ett hjärta av guld.
Jag förvånas ständigt över vilka hjärtan av guld mina vänner har! Jag har verkligen inte förtjänat detta!
Men jag vet en liten unge som kommer bli väldigt lycklig!

Jag behöver städa. Jag behöver gosa med ungen. Jag behöver göra ischocklad. Och jag är i desperat behov av en dusch.
Det låter som att det är dags att starta dagen snart. Klockan är redan mycket!

Jag önskar er alla en vacker 2:a advent!

Kommentera

