Tjockis – getting results…

image

Märkligt det här… Men det ger faktiskt resultat att inte bara sitta inomhus och äta chips och dricka cola. Att inte bara gå från dörren till brevlådan.
Vem hade kunnat ana det?

Jag har ingen våg hemma nu. Det är kanske lika bra. Det är lätt att det blir ganska maniskt det där vägandet… Det är inte bra det heller.
Gick dock på en våg här om dagen…och den visar faktiskt minus fyra kilo.
På de tre, fyra veckorna jag inte har vägt mig.
Bra där.

Sådant ger ju inspiration. Som fan. Och jag trivs verkligen på gymmet. Jag är bara lite nervös för att hänga där själv ännu. Men det kommer, det kommer!

Kanske går det åt helvete igen. Denna gången ges inga löften. Ingen press. Går det så går det.
Men fyra kilo var en bra sporre.
Kan vi ta fyra kilo i månaden så är jag ju färdig med bantandet om låt oss säga… 1 år och tre månader!
Bra Elin… Nu kändes det ju knappt övermäktigt alls! :)

Ooooh well… Vi säger väl som vanligt: vi får se hur det går!

Godnatt folket!

//tjockis – minus 4 kg

5 thoughts on “Tjockis – getting results…

  1. Fasen va duktig du är!!
    Landet is the shit för kroppen.
    Jag är sååå glad att du är ifrån ghettot, även om en del av ditt hjärta säkert klappar där.
    Du och Sanna är värda ett lugn nu. <3

    • Landet är bra för kroppen. Utan körkort är om möjligt ännu bättre! :)
      Och ja, jag är oxå glad. Även fast jag vissa dagar saknar så jag dör lite och det känns som att hjärtat slutar slå…
      Men oftast, oftast är jag glad över det!
      Tack älskling!
      <3

  2. Grattis! det är roligt med gym trots allt. Jag har slarvat alldeles för mycket det senaste året, har lovat mig själv att 2013 blir MITT år :-)

    • Men med tanke på hur in i bomben du kämpat innan så behöver man ju faktiskt vila lite med! ;)
      (Jaa, det finns alltid ursäkter!) :p
      Men klart 2013 blir ditt år! Det tror jag stenhårt på! :) Vi får peppa varandra!
      KRAM!

  3. Så grym du är! :-) Motion och sunda matvanor gör mycket! Gäller att ha ett jäkla pannben för att hålla kvar motivationen. Fan vad du är bra!

Kommentera

