Wash away you´r sins!

Köpte nya handdukar ett litet tag innan vi flyttade från Ghettot. Då tyckte jag mest att det var lite humor. Speglade mitt gamla liv lite.

Lite visste jag att jag skulle vara singel nu. Nu kanske de verkligen kommer till användning?
Frågan är väl om det är önsketänkande eller något annat? :o

En sak som är jäfligt säker på är att det är jag och Talibanen som kommer styra skutan framöver.
Been there, done that and I don´t want the fucking t-shirt.

Nej, jag inser att jag är okompatibel. Better off alone. Jag är bäst i små doser. Och det är andra människor oxå helt enkelt.
Även fast det är fint så länge det varar. Och man kanske tror att det kan bli bra.
Jag är bevisligen ingen man skall leva med. Som klarar av att leva med någon.

Nej. Playground here we come -.Men tro fan inte att ni får stanna tills efter frukost!

”wash away you´r sins”

Kommentera

