Min Shiny behind…

Image

 

 

Shh, Shh… It´s all so quiet here – Som Björk skulle ha sagt.Herregud, vad jag förövrigt är rädd för den kvinnan! Hennes musik skrämmer livet ur mig. Fråga inte varför!

Hostan from hell förstör min nattesömn och snart är det en elektriker på ingång.
Han skall slänga in separata elmätare.
Kan vara fint att slippa betala andras ström och tvärtom.

I övrigt är gardinfästena borta. Och jag personligen tycker det är mindre kul med byggjobbare som går på en byggställning runtomkring huset att dom skall behöva se min shiny behind i tid och otid. Eller ja, kanske mest på morgonen. Men det är kanske inte helt rättvist.
O andra sidan … Polacker i ett annat land. Saknar säkert frun därhemma. Jag bjuder på det! Nästa gång skall jag nog stå kvar lite!

Fördriva dagen måste vi. Jag vet inte riktigt hur. Karln skall ut och dra hummertinor om  en stund.
Vi kanske drar ner och plockar snäckor. Om vädret håller sig.

Annars skall jag kurera förkylning – sweet  holy lord så tröttsamt. Need sleep. Need no hosta!

Snart helg mina vänner –  håll ut!

Kommentera

