Middag vs kvällsmat ?

image

Idag avslutade vi kvällen med egengjorda pommes och grillad fläskytterfilé.

Igår avslutade vi med det detta:

image

Sena, men dagligt goda middagar.
Avnjutes bäst framför monstret aka 50″ dumburk.
Gissa vem som aldrig mer behöver gå på bio!?

Kaoset börjar ta form och jag börjar anna ett slut på sakerna. Underbart!

Av någon anledning är jag mer sugen på att återuppta gamla kontakter, fika och bara insupa atmosfären i stan istället för dessa lådor.

Nåväl, det hinns, det hinns!

Hur har det st ut annars då? Mest sådär:

image

Highlife!

Och för att jag är en tant. En gammal, trött sådan så tänker jag sova nu!

Och jag önskar er alla – en riktigt god natt!

Kommentera

