Familjerätten och flytten…

I bakhuvudet spelas ”sista morgonen” och jag har varit vaken sedan kvart i sex. Det var bara att ge upp.
Tankarna var för många och jag ville hinna njuta lite, ensam,  en sista gång innan det är dags att bege sig härifrån.
Det är ett stort steg. Kanske än mer desto mer jag tänker på det.

Såhär länge som jag har bott i Ghettot har jag aldrig bott någonstans. 7-8 år. Jag är soon to be 30 bast. Har lixom alltid flyttat. 25 flyttar på nästan 30 år.
Jag hoppas att den kommande idag blir den sista på länge!

Jag ser Ghettot vakna och det är något fint över det. Eller kanske är det bara jag som är lite sentimental just idag?

Ikväll är vi officiellt hemma. Hogdalsbor. Ja, vem trodde det?

Men vi startar morgonen med att åka in till stan. Familjerätten och möte.
Som om det inte var tillräckligt idag.

Oh well – En timme i taget – Det här blir bra!

-Andas-

Och trevlig helg på Er för bövelen – det är ju faktiskt fredag idag! :)

Kommentera

