Att ligga eller inte att ligga – Och isåfall med vem?

Träffade en tjejkompis igår. Kanske mer en bekant. En nyfunnen vän.
Hon hade träffat en kille häromdagen. De hade pratat och på något vis kommit in på mig. Minns i nuläget inte varför, då jag blev såpass paff av informationen som följde.

Han hade rabblat på om hur god och trevlig jag var och det ene med det andra. Flickan hade frågat om vi hade haft någon form av relation… ”Nej, det har vi inte. Men jag har legat med henne ett flertal gånger.”

Jaha? Det var mer än vad jag visste. Och det var väl inget jag blev lyckligare av att höra heller kanske.

Men vad som kanske förvånar mig är: Människor över 20 år … at the latest…hittar på att de har legat med folk? Är inte det lite – fjantigt? Korkat? Idiotiskt?
Okok… Vore det Persbrandt .. eller Lassgård? Ok, säg att du doppat i mig … men alltså… Det får ju finnas gränser.
Det här var bara – äckligt!

Så – kan någon förklara för mig – VARFÖR hittar man på Ligg? Och OM man nu skall hitta på? Varför väljer man då en sleten, tjock, småbarnsmamma som skådat sina bästa år? Borde man inte vara -lite- finurligare än som så?

(själv brukar jag hävda motsatsen -att jag Inte legat med folk – men det har kanske sina förklarningar?)

2 thoughts on “Att ligga eller inte att ligga – Och isåfall med vem?

  1. Hahaha, det är väl standard? Jag blir också anklagad för diverse med jämna mellanrum, men i min ålder får man ju känna sig smickrad? Du får fråga honom nästa gång – högt och ljudligt, gärna på spårvagnen med MYCKET folk omkring. (sen finns det ju alltid en risk att det kan vara sant och att man har glömt eller förträngt……)

    • Haha! I det här fallet vet jag att det inte är sant! Men i många andra fall däremot… :) tack, för tipset!

Kommentera

