En tjockis Realitycheck, billiga flygstolar och mardrömmar!

Vaknar upp skitförkyld. Känns jävligt lägligt såhär två dagar innan flyttlasset avgår. Eller inte. Men jag antar att det bara är att flåsa på.
Lite mer än vanligt sådär. Jag menar: Den otränade tjockisen flåsar ju ganska bra i vanliga fall med.
Ja, herregud, vad det skall bli ändring på det nu!

Frukost i talibanmagen, vi är påklädda och redo för en kylig promenad till dagis. Det har regnat av och an hela morgonen men nu verkar det spricka upp?!

Kikar flygstolar till Thailand och inser att man komma relativt billigt undan. Synd att man är fattig som en kyrkråtta så när som på always och kanske borde betala lite annat innan man åker iväg på något sådär trevligt.
Realitycheck – Tack.

I övrigt tycker jag statistik funktionen i wordpress är hul kul som helst.
Att man kan se vilka länder ni som läser befinner Er i till exempel? How cool är inte det?
Dagens teknik och allt det där ni vet!

Sist men inte minst vaknade jag ungefär ett par hundra gånger av årets mardröm:
Flytten är på G… vi packar in lådjäflar i lastbilen. Medan vi är uppe och hämtar mer tömmer någon hela lastbilen på alla mina saker. Jag var helt förtvivlad. Tänkte tillbaka på branden. Tänkte att jag orkar inte börja om – En gång till. Jag klarar det inte.
Hej ångest!
Tack och lov vaknade jag – inte en sekund för tidigt!

Dags att röra på fläsket – Dagis it is!

Ha en riktigt fin dag nu – Vart än i världen ni befinner Er!

Kommentera

